«Дзіцячы фітнес», кіраўнік Цішчанка Людміла Анатольеўна
17.02.2020
Цішчанка Людміла Анатольеўна вядзе заняткі ў дзвюх групах па адукацыйнай паслузе «Дзіцячы фітнес» з 1 кастрычніка 2019 года, з выхаванцамі сярэдніх груп у колькасці 20 дзяцей.
Мэтай «Дзіцячага фітнэсу» з'яўляецца гарманічнае развіццё выхаванцаў ад 4 да 7 гадоў у спартыўна-танцавальнай дзейнасці.
Дзіцячы фітнес не толькі карысны для здароўя, але таксама дапамагае:
- вучыцца ўсталёўваць камунікатыўныя сувязі з аднагодкамі;
- даведацца, што такое індывідуальная і групавая дысцыпліна;
- расходаваць «лішнюю» энергію;
- развіваць апорна-рухальны апарат гарманічна;
- ўмацаваць імунную сістэму, сэрца, пасудзіны, лёгкія і вестыбюлярны апарат;
- гульнявы характар заняткаў;
- навучыцца кіраваць сваім целам;
- ўмець хутка прайграваць незнаёмыя складана каардынацыйны рух;
- палепшыць паказчыкі гнуткасці і хуткасных рэакцый арганізма;
- сфармаваць пачуццё рытму і ўменне рухацца, трапляючы ў музычныя такты;
- індывідуальны падыход да кожнага дзіцяці;
- садзейнічаць прафіляктыцы парушэнняў паставы і плоскаступнёвасці;
- закласці асновы і прышчапіць любоў да вядзення актыўнага ладу жыцця ў будучыні.
На занятках па фітнесу выкарыстоўваюцца такія формы як: фітбол-гімнастыка, стэп-аэробіка, рытмічная гімнастыка, гульнявы стрэтчынг, элементы спартыўных гульняў.
За час правядзення «Дзіцячага фітнесу» выхаванцы правільна выконваюць адбіванне мяча аб падлогу двума рукамі з лоўляй. Маюць уяўленне аб відах спорту (футбол, хакей, баскетбол, вялікі тэніс, гімнастыка), рухах (кідок, перадача; адной, дзвюма рукамі зверху, знізу, ад грудзей) з відаў спорту.
Выконваюць гульнявыя практыкаванні на фітболах, супастаўляюць сілу цягліцавых высілкаў пры выкананні з розных зыходных палажэнняў (седзячы на фітболе; лежачы на фітболе; седзячы рукі на фітболе), з музычным суправаджэннем.
Фармуюць ўмення выконваць вядзенне мяча (баскетбол, футбол, хакей), адбіванне мяча (баскетбол, хакей, футбол). Выконваюць пад музычнае суправаджэнне руху рытмічнай гімнастыкі. Выхаванцы арыентуюцца ў паслядоўнасці чаргавання спартыўных і танцавальных кампазіцый, з якімі выступаюць на бацькоўскіх сходах. Выказваюць сваё меркаванне пра сюжэт пастаноўкі спартыўна-танцавальных кампазіцый, прайграванні правілаў гульнявых дзеянняў; пазітыўна ацэньваюць дзеянне аднагодкаў.