Skip Navigation Links

 

Меню раздзелу

 

 

«Харэаграфія», кіраўнік Жыгун Ніна Іванаўна

17.02.2020

З 1 кастрычніка 2019 года Жыгун Ніна Іванаўна ажыццяўляе адукацыйныя паслугі па «Харэаграфіі» з дзецьмі старэйшага дашкольнага ўзросту (5-6 гадоў). Наведваюць харэаграфічны гурток – 50 выхаванцаў, па 10 чалавек у кожнай групе (групы № 3, 4, 5, 6, 7). Заняткі праводзяцца два разы на тыдзень. Адзін занятак доўжыцца 25 хвілін.

Мэтай працы з'яўляецца развіццё асобы дзіцяці, яго музычна-рухальных здольнасцяў у працэсе далучэння да розных відаў харэаграфічнага мастацтва (народнаму, класічнаму, бальнаму, сучаснаму танцам, рытмапластыке).

Для правядзення заняткаў выкарыстоўваюцца розныя метады і прыёмы: слоўны (тлумачэнне, гутарка, дыялог); наглядна-глядзельная (паказ рухаў кіраўніком); практычны (практыкаванні і гульні, развучванне танцавальных рухаў, вобразна-харэаграфічных кампазіцый).

Заняткі накіраваны на агульнае развіццё выхаванцаў, на набыццё ўстойлівай цікавасці да харэаграфічнага мастацтва. Занятак па харэаграфіі складаецца з трох частак: падрыхтоўчая (паклон-прывітанне, размінка); асноўная (пастаноўка галавы, рук, корпуса, ног, развучванне танцавальных рухаў, камбінацый, кампазіцый); заключная (музычныя гульні, дапаможныя практыкаванні для зняцця напружання, паклон). У аснове харэаграфічных заняткаў ляжыць навучанне дзяцей кіраваць сваім целам праз працу ўсіх цягліц. Праз уменне кіраваць сваімі цягліцамі, пачынае выпрацоўвацца навык раскрыцця эмацыйнага ўнутранага стану дзіцяці.

У выніку праведзенай работы, дзеці асвойваюць пазіцыі ног, пазіцыі рук, рукі на станы далонямі, кулачком, рукі сагнутыя «палічкай», за спіной. Асвоілі рухі рук у парах: «лодачка», «вароцікі», «зорачка», «круцёлка». Вучацца адлюстроўваць рухам рук «ветрык», «якія спяваюць рукі», розныя воплескі – «хлапушкі», «сподачкі», «званочкі». Асвойваюць спакойны крок, крок тупае, карагодныя з прытопяць на месцы, прыстаўной крок з прасоўваннем наперад. Вучацца рабіць скачкі, паскокі.

Навучанне танцу будуецца з улікам індывідуальных асаблівасцяў кожнага дзіцяці; танец разглядаецца як спосаб развіцця асноўных пазнавальных працэсаў асобы дзіцяці і яго эмацыйна-валявой сферы.

У дзяцей, якія наведваюць заняткі па «Харэаграфіі», становяцца багацей веды і ўменні, ўсталёўваюцца таварыскія адносіны, адказнасць. Дзеці актыўна рэагуюць на музыку, умеюць эмацыйна перадаць яе настрой; выказваюць актыўную цікавасць і яркія эмоцыі падчас руху пад музыку. Развіваюцца фізічныя дадзеныя і творчыя здольнасці дзяцей. Дзеці самастойна рухаюцца і імправізуюць; выразна і эмацыйна перадаюць характэрныя рухі гульнявых вобразаў, вызначаюць пачатак і заканчэнне музычнай фразы; ўмеюць рухацца пасля ўступлення музыкі; ўмеюць плаўна і лёгка працаваць рукамі; выконваюць паскокі, бакавы галоп, спружыністыя крок, прыстаўной крок у бок; умеюць выразна выконваць танцавальныя рухі. У дзяцей на твар такія якасці, як працавітасць, вынослівасць, цярплівасць, узаемапавага і узаемадапамога.

Выхаванцы, якія наведваюць заняткі па «Харэаграфіі», актыўна прымаюць удзел ва ўсіх мерапрыемствах, якія праходзяць у дзіцячым садзе, на канцэртах і конкурсах у раёне.

 

 

 

Тэл.: +375164662745, e-mail: ddu4@gancevichi.edu.by ©Яслі-сад № 4 г. Ганцавічы